Informacje

Grupy


Rebelia - pierwsza grupa w Ayer, która zaczęła odnawiać i sprzątać miasto. Robią za swoistego rodzaju swojego wojsko i policję. Nie posiadają mundurów, ich znakiem rozpoznawczym jest czarna opaska zawiązana na prawym ramieniu. Została założona przez trzech ludzi, jednak tylko jeden z założycieli: Phoenix "Ikar" Crime utrzymał się przy życiu i jest jej przywódcą.

Bath’ie – grupa nastawiona agresywnie jeśli chodzi o zdobywanie władzy, ona jest głównym prowokatorem wszelkich bitew i to grupa Bath’ie jest najczęściej pacyfikowana przez rebeliantów

Tora - grupa pokojowa i spokojna, tworząca swoistą partię polityczną. Ich głównym narzędziem zdobywania władzy jest dyplomacja.



Miejsca

Koszary – duży budynek stojący obok więzienia i placu kar, niedaleko samego rynku. Przed wojną stacjonowała tam straż Ayer, w czasie wojny Armia Cieni. Teraz ten budynek, zbudowany w taki sposób by był jak najlepszą obroną dla ludu podczas oblężeń, jest zajmowany przez Rebeliantów.

Więzienie – tam przebywali wszyscy przestępcy przed sądem i karą na placu kar. Teraz przerobiony na magazyn żywności, albowiem owy budynek spłonął w trakcie ostatecznej bitwy.

Rynek – jest to centrum Ayer. Duży plac z wielką fontanną wyrzeźbioną na kształt smoka, ciągle jeszcze o dziwo działająca. Jest to główny i jedyny jak na razie ośrodek życia w Ayer – tutaj głównie budynki zostały oczyszczone i przygotowane do życia i mieszkania

Katedra – opuszczona katedra nieopodal rzeki przepływającej przez Ayer. Została splądrowana i zniszczona przez armię Hagasha jako ostrzeżenie dla wszystkich sprzeciwiających się jego woli. Razem z katedrą spłonęli mnisi którzy się nią opiekowali. Obecnie stoi porzucona na pożarcie przez czas.

Rasy

ANIOŁY:

Wojownicy – Anioły zajmujące się, jak sama nazwa wskazuje, wojowaniem. Potężni, wytrzymali i doskonale wytrenowani, usilnie trzymający się swych zasad i oczywiście rozkazów swych przełożonych. Osobniki o niezłomnej wierze, nadziei i woli walki. W dużej grupie trudni do pokonania. Aktualnie w Ayer z wojowników są tylko wygnańcy, którym sumienie nie pozwalało stać bezczynnie widząc jak inne istoty walczą.

Bezskrzydli – Anioły pokojowo nastawione do innych ras, których zadaniem jest poznawanie innych kultur, poprzez bezpośredni kontakt z nimi. Mogą skrywać się pod najrozmaitszymi maskami i jako jedyne wśród anielskiej świty nie muszą się przejmować jakimikolwiek zasadami i regułami zastępów niebieskich. Jako jedyne również nie posiadają skrzydeł w formie tylko materialnej: Ich skrzydła są stworzone z tak zwanej Energii Pierwotnego Światła, czyli energii która wychodzi spod skóry właściciela i materializuje się dopiero na wyraźne życzenie Bezskrzydłego.

StróżeAnioły które zajmują się pilnowaniem duszy swych podopiecznych. Ich działania ściśle regulują prastare zasady, których złamanie wiąże się z natychmiastowym oddaleniem Stróża od podopiecznego.


HUMANOIDALNI: 

LudzieIstoty obdarzone wieloma darami, jednak wyjątkowo „delikatne” względem innych ras. Mogą być zarówno walecznymi rycerzami, którzy cenią sobie honor ponad własne życie, są wśród nich również magowie, którzy stają się coraz to potężniejsi razem ze wzrostem swojej wiedzy na temat magicznych sztuk. Mogą być też zwykłymi obywatelami. Jest to również najbardziej nielogiczna z ras.

Elfy – Dzieci lasu, synowie ziemi, córki natury. Istoty łagodne i pokojowe, spokojne i nieskore do wojen i walk ( lecz i tu zdarzają się wyjątki). Starają się cały swój świat zachować w harmonii, jak żadna inna rasa szanują tradycje i stosunki międzynarodowe i międzyrasowe. Jako jedyny lud posiedli wiedzę  oswajania magicznych stworzeń, takich jak jednorożce oraz pierwsze nawiązały pokój z centaurami. 

ReptilianieIstoty niebywale blisko związane pokrewieństwem ze smokami, a także ze wszystkimi innymi gadami. Sprytne, perfidne i często nie godne zaufania. Mimo wszystko lud nieskory do wojen. Zajmują się głównie rolnictwem

Zmiennokształtni Wielu znanych uczonych kłóci się, czy jest to odrębna rasa, głównie ze względu na fakt iż wywodzą się bezpośrednio od rasy ludzkiej. Innymi słowy, są to osobniki obdarzone niezwykłym talentem do przemiany w różne zwierzęta. Co ciekawsze talent ten jest całkowicie dziedziczny. 
 
Zapomniani Rasa starożytna, spokrewniona bezpośrednio ze smokami i tytanami, choć nie przypominająca żadnej z nich. Z wyglądu bardziej przypominają coś pomiędzy Reptilianem i człowiekiem, jednak stopień podobieństwa może się różnić w zależności od osoby, jednak gadzie oczy pojawiają się zawsze. Zapomniani noszą taką nazwę z powodu ich niewielkiej ilości jaka pozostała na świecie po wielkiej wojnie milenia temu oraz, że istnieją znacznie dłużej niż elfy. Przez to właśnie Zapomniani to przede wszystkim obserwatorzy. Są spokojni, analizują wszystko wokół i nieszczególnie chcą walczyć. Dzięki spokrewnieniu z tytanami mają trochę mocniejsze ciała niż ludzie, a smocza krew w ich żyłach ułatwia kontrolę nad magią, jednak w czystej sile nie potrafią dorównać krasnoludom, a w magii elfom.


NIEUMARLI:

Wampiry – Jedna z nielicznych ras która nie posiada własnego państwa a nawet w połowie zaludnionego przez siebie miasta czy nawet wioski. Są jednak rozprzestrzenione po wszystkich królestwach i mają swoich przedstawicieli wśród każdej z innych ras humanoidalnych. Niektórzy wśród łowców trofeów polują na nie, by pozyskać ich kły i umieścić w swej kolekcji. W większości są to samotnicy i unikają „życia” w większych wampirzych grupach.

Ożywieńcy- innymi słowy Żywe Trupy. Często mylone z Zombie, czyli swoimi „kopiami”, których nekromanci używają jako swych sługusów. W przeciwieństwie do Zombie mają rozumy, wolną wolę i uczucia. Zamieszkują wszelkie opuszczone miasta, dążąc do tego by je odbudować i oddać do użytku wszystkim wyrzutkom społeczeństwa. „Żyją” w dużych grupach, kształtując się w niezwykle produktywne i efektywne społeczeństwa.

Duchy – dusze zmarłych osób, które przez jakieś nierozwiązane sprawy lub bardzo silne uczucia przywiązane są do ziemi, przez co skazane są na wieczną tułaczkę. Ich największym problemem jest to iż nie pamiętają kim byli za życia, przez co nie mogą w dużej większości dokończyć wszystkich spraw. Dlatego też  ich pierwszym głównym zadaniem jest dowiedzenie się o sobie jak najwięcej.


BESTIANIE:

Centaury – nikt nie potrafi powiedzieć jak powstała ta przedziwna rasa. Nikt jednak nie narzeka na ich istnienie, albowiem centaury są pokojowym ludem, mimo iż są doskonałymi wojownikami i nie boją się starć. Są wiernymi i lojalnymi przyjaciółmi, co sprawia iż wszelkie rasy usilnie zabiegają o ich przyjaźń. Doskonale potrafią wróżyć z gwiazd, jednak niechętnie robią to dla innych ras. By zdradzić przepowiednie Centaury muszą mieć bardzo ważne powody.  Żyją w bardzo licznych stadach, o bardzo wyraźnej hierarchii.

SshenyJest to rasa wężoludzi. Niezwykle podstępny i niebezpieczny lud, niegodny zaufania. Pomimo swojego pokrewieństwa z Reptilianami zostały zaliczone do Bestian a nie Humanoidalnych ze względu na fakt iż są za bardzo „zwierzęcy” i zbyt okrutni (Zjadanie ofiary żywcem, a nawet zbieranie poległych wojowników swych wrogów do posiłków nie jest uważane za zbyt humanitarne, prawda?). Chcą zemścić się na wszelkich istnieniach za to iż zakwalifikowano je według nich w gorszej kategorii.





[Grupy, miejsca i rasy można tworzyć własne. Jeśli chcecie by były opisane w tej zakładce piszcie w administracji.]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz